Polityka zwrotów

PROSIMY PAMIĘTAĆ, ŻE NIE OFERUJEMY DARMOWYCH ZWROTÓW. KOSZT I ORGANIZACJA PRZESYŁKI ZWROTNEJ LEŻĄ PO STRONIE KLIENTA. KOSZTY MOGĄ BYĆ WYSOKIE, PONIEWAŻ PACZKI SĄ WYSYŁANE DO AZJI.

Zwroty

Masz możliwość zwrotu zamówienia w ciągu 30 dni od jego otrzymania, jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupionych produktów.

Jak przebiega proces:

  1. Skontaktuj się z nami najpierw mailowo pod adresem kontakt@tomekisylwia.pl, aby poinformować nas o chęci dokonania zwrotu.

  2. Prześlemy Ci adres zwrotny oraz szczegółowe instrukcje.

  3. Klient jest odpowiedzialny za zorganizowanie i opłacenie przesyłki zwrotnej. Prosimy pamiętać, że koszty mogą być wysokie, ponieważ towary muszą zostać odesłane do naszego magazynu w Azji.

  4. Przesyłka zwrotna musi być wysłana z opcją track & trace. Należy zachować potwierdzenie nadania i przesłać je do nas mailowo. Po otrzymaniu informacji o track & trace niezwłocznie przystąpimy do przetwarzania Twojego zwrotu.

  5. Jeżeli paczka nie została wysłana z opcją track & trace, zwrot zostanie przetworzony dopiero w momencie fizycznego otrzymania i zweryfikowania towaru.

Prawo do odstąpienia od umowy (30 dni)

Masz prawo do anulowania zakupu w ciągu 30 dni od jego otrzymania, bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy skontaktować się z nami pod adresem kontakt@tomekisylwia.pl, przesyłając jednoznaczne oświadczenie o chęci odstąpienia od zakupu.

Ważne informacje dotyczące prawa odstąpienia:

  • Okres odstąpienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.

  • Towary muszą zostać zwrócone w tym samym stanie, w jakim zostały dostarczone – nienoszone, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu.

  • Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

Ważne informacje

  • Klient ponosi odpowiedzialność za paczkę do momentu jej doręczenia do nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione paczki podczas transportu.

  • Ze względu na dłuższe czasy dostaw z Azji, otrzymanie i przetworzenie Twojego zwrotu może potrwać nieco dłużej.