Polityka zwrotów
PROSIMY PAMIĘTAĆ, ŻE NIE OFERUJEMY DARMOWYCH ZWROTÓW. KOSZT I ORGANIZACJA PRZESYŁKI ZWROTNEJ LEŻĄ PO STRONIE KLIENTA. KOSZTY MOGĄ BYĆ WYSOKIE, PONIEWAŻ PACZKI SĄ WYSYŁANE DO AZJI.
Zwroty
Masz możliwość zwrotu zamówienia w ciągu 30 dni od jego otrzymania, jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupionych produktów.
Jak przebiega proces:
-
Skontaktuj się z nami najpierw mailowo pod adresem kontakt@tomekisylwia.pl, aby poinformować nas o chęci dokonania zwrotu.
-
Prześlemy Ci adres zwrotny oraz szczegółowe instrukcje.
-
Klient jest odpowiedzialny za zorganizowanie i opłacenie przesyłki zwrotnej. Prosimy pamiętać, że koszty mogą być wysokie, ponieważ towary muszą zostać odesłane do naszego magazynu w Azji.
-
Przesyłka zwrotna musi być wysłana z opcją track & trace. Należy zachować potwierdzenie nadania i przesłać je do nas mailowo. Po otrzymaniu informacji o track & trace niezwłocznie przystąpimy do przetwarzania Twojego zwrotu.
-
Jeżeli paczka nie została wysłana z opcją track & trace, zwrot zostanie przetworzony dopiero w momencie fizycznego otrzymania i zweryfikowania towaru.
Prawo do odstąpienia od umowy (30 dni)
Masz prawo do anulowania zakupu w ciągu 30 dni od jego otrzymania, bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy skontaktować się z nami pod adresem kontakt@tomekisylwia.pl, przesyłając jednoznaczne oświadczenie o chęci odstąpienia od zakupu.
Ważne informacje dotyczące prawa odstąpienia:
-
Okres odstąpienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.
-
Towary muszą zostać zwrócone w tym samym stanie, w jakim zostały dostarczone – nienoszone, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu.
-
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
Ważne informacje
-
Klient ponosi odpowiedzialność za paczkę do momentu jej doręczenia do nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione paczki podczas transportu.
-
Ze względu na dłuższe czasy dostaw z Azji, otrzymanie i przetworzenie Twojego zwrotu może potrwać nieco dłużej.